Web Self Care - Önkiszolgáló webportál
Ügyfélszerzés és -megtartás önkiszolgáló webportállal. Hagyja, hogy Ügyfelei dolgozzanak Ön helyett! A Web Self Care segítségével egyszerűsítheti ügyfélszolgálati folyamatait, miközben tehermentesíti munkatársait és az ügyfelek kezébe adja az online ügyintézés lehetőségét.
Ügyfélszerzés és -megtartás önkiszolgáló webportállal
Hagyja, hogy Ügyfelei dolgozzanak Ön helyett!
Csökkentse költségeit és gondoskodjon ügyfeleiről!
A költséges emberi munkaerőn alapuló ügyfélszolgálat helyett kevesebb erőforrással, teljesebb körű ügyfélszolgálati szolgáltatást biztosíthat partnerei számára. Fektessen a jövőbe, és győződjön meg róla, milyen gazdaságos, amikor az ügyfelek dolgoznak Ön helyett!
Az ITware megoldásával új alapokra helyezheti ügyfélszolgálatát
A legtöbb cégnek szüksége van egy jövőbe mutató, az ügyfeleket online is széleskörűen kiszolgáló rendszerre. A Web Self Care ilyen megoldást kínál. A 10 éves tapasztalattal rendelkező magyarországi IT megoldásszállító, az ITware alkalmazása, nagymértékű forgalom mellett is kiválóan teljesít, biztosítja a jelentős költségmegtakarítást és az ügyviteli folyamatok optimalizálását.
A Web Self Care egy olyan, teljes egészében testre szabható online ügyfélszolgálati rendszer, amely képes az alapvető ügyfélkezelő funkciók ellátására, ezzel tehermentesíti a meglévő ügyfélszolgálatot a rutinfeladatok végzése alól. Online jellegénél fogva kényelmes és rugalmas ügyintézést biztosít, bárhol és bármikor, azonnali problémamegoldást kínál. Az egységes kezelőfelület átlátható elszámolást nyújt az ügyfeleknek, például a számlák állapotáról, ugyanakkor az esetleges tartozásokra azonnal felhívja a figyelmet, így annak behajtása is gyorsabbá válik.
Mire képes a Web Self Care?
A Web Self Care felépítése modul rendszerű, a felhasználó üzleti igényeihez könnyen igazítható és bővíthető. Lehetőséget biztosít:
- az elkülönült önkiszolgáló felületek integrációjára,
- az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyságának növelésére,
- az automatizálható folyamatok feltérképezésére és implementálására,
- a vállalati szolgáltatások esetében a manuális funkciók kiváltására,
- webshop jellegű megoldások egységesítésére,
- központi autentikációs megoldás használatára.
Integrált portálfelület
Single Sign-On (SSO)
Az egyszeri webes bejelentkezési módszerrel lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy egy adott rendszerbe való belépéskor mindössze csak egyszer azonosítsa magát és annak minden erőforrásához, illetve szolgáltatásához további autentikáció nélkül hozzáférjen.
Ügyfélközpont, információs oldal
A Web Self Care rendszer főoldalán egyetlen integrált felületen az összes, a portállal és a szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdésére választ kap az ügyfél. Az olyan szolgáltatások, mint a Webshop, az Online Ügyfélszolgálat vagy az egyéb iparág-specifikus rendszerek, mint például az „Internet banking”, a folyószámla megjelenítése vagy a távközlési vállalatok esetében a mobil telefonszolgáltatások be- ill. kikapcsolásának online lehetőségei is könnyen elérhetőek.
Webshop
A Web Self Care-rel csökkenthető az emberi erőforrásigény, hiszen a rendszernek köszönhetően lehetővé válik a különböző webshopok egységesítése, az ügyfelek számára egyedi díjszabás biztosítása vagy egyedi megrendelési paraméterek beállítása. Emellett automatikus ill. paraméterezhető feltételhez kötött automatikus jóváhagyás, esetleg kintlévőség miatti figyelmeztetés is biztosítható.
Ügyfélszolgálati funkciók
A rendszer lehetővé teszi az ügyféladatok testreszabását, ezzel is elősegítve a hatékony munkavégzést. Olyan űrlap alapú ügyfélszolgálati funkciók is létrehozhatók, mint a hibabejelentés, lejárt tartozáskezelés, befizetés, ügyféltartozások megtekintése, részletes számlaadatok, díjkalkulátor, indikatív ajánlatkérés, online szerződéskötés vagy hitelkalkulátor.
Ügyfélszolgálati chat
A chaten keresztül elért ügyfélszolgálat a kor kihívásaihoz igazodva modern és divatos kiszolgálást tesz lehetővé. Segítségével egyszerre több partnerkérés teljesíthető, idő- és költséghatékony módon.
Iparág-specifikus rendszerek
Az egyes vállalat- és iparág-specifikus megoldások testreszabható, egyedi megoldások integrációját teszik lehetővé. Az ilyen megoldások a közüzemi szolgáltató vállalatoktól a telekommunikációs cégeken át a banki szektor szereplőiig minden esetben a valós igényekhez igazodnak. A Web Self Care ezzel az önállóan fejlesztett rendszerek hatékonyságával bír.
Integrációs technológia
A Web Self Care-nél alkalmazott megoldás a SOA-n alapszik, mely szabványos eszközökkel teremti meg az egyes alkalmazások közötti kapcsolatot, ennek köszönhetően jól karbantartható, átlátható architektúra jön létre. Az alkalmazások maximálisan ki tudják használni a többi alkalmazásban rejlő tudást, képesek azokhoz integrálódni függetlenül az egyes alkalmazások megvalósításától.
A Web Self Care egy olyan egyedülálló ügyfélkiszolgálást tesz lehetővé, mely növeli az ügyfelek bizalmát, időt és pénzt spórol meg mindkét fél számára. A rendkívül átlátható, könnyen kezelhető rendszer a jövő megoldását kínálja, a jelen szolgálatába állítva.