Magyar English 日本語
Sun
 
 
Magyar Posta Title-min
 
 (https://www.posta.hu/)
 
Light Line LÁltalános Mérőóra Leolvasás Támogató RendszerLight Line R
 

Banner 9

Az ITware Kft. szállította a Magyar Posta Általános Mérőóra Leolvasás Támogató Rendszer elnevezésű megoldását. A rendszer az ELMŰ és TIGÁZ fogyasztóinak fogyasztási adatait fogadja, nyilvántartja, feldolgozza, illetve továbbítja a megrendelők felé, valamint adatot szolgáltat a különféle riportokhoz, statisztikákhoz.

 
微信图片 20180410161817
 

 
Light Line LVKÜA rendszer impentálása a webes kisalkalmazás alapjánLight Line R
 

Banner 8

A vámköteles küldemények VÁM kezeléshez szükséges dokumentumok benyújtásának egyik csatornája a Posta.hu-n elérhető Vámkezelési Ügyfél Adatbázis (VKÜA) rendszer. A küldeményforgalom növekedése és a korábbi integrációs fejlesztések adta lehetőségeket figyelembe véve a Megrendelő szükségesnek látta a támogató rendszerekben néhány fejlesztés elvégzését, mellyel az előkészítési folyamatok gyorsíthatók, pontosíthatók, a munkahibák kiküszöbölhetők. Ezt a fejlesztést végezte el sikeresen az ITware csapata.

 
微信图片 20180410161817
 

 
Light Line LInternetes kifizetési utalványLight Line R
 

Banner 3

A Magyar Posta népszerű szolgáltatása a pénzküldemény feladás, melyet a Posta az utalvány címében megjelölt rendeltetési helyen (akár a címzett lakcímén, telephelyén, vagy postafiókcím megadása esetén a postán) készpénzben fizet ki. A szolgáltatás internet alapú alkalmazás verziójának (internetes kifizetési utalvány - iKIFUT) cégünk végezte el a DSP keretrendszer kompatibilis kialakítását. Ez a fejlesztés biztosítja az alkalmazás reszponzív megjelenését és a wizard képernyők helyes működését. A projektet határidőre, az ügyfél teljes megelégedésére szállította az ITware csapata.

 
微信图片 20180410161817
 

 
 
KITE Title-min
 
 (https://www.kite.hu/)
 

Light Line Legyedi értékesítés támogatásLight Line R

 

Banner 7

Az ITware Kft. a KITE Zrt. részére szállított Android alapú egyedi értékesítés támogató megoldást, illetve a KITE vállalatirányítási rendszere és a mobil alkalmazás kommunikációját megvalósító szerver oldali komponenseket. Az ITware által szállított megoldás lefedi a teljes értékesítési folyamatot a találkozóra felkészítő információszolgáltatástól az egyes megrendelések kezeléséig.

tech stack Android
 
微信图片 20180410161817
 

 

Light Line Lelektronikus munkalap kezelésLight Line R

 

Banner 2

A szerviz üzletága részére fejlesztendő elektronikus munkalap támogató mobil alkalmazásának fejlesztésére az ITware Kft-t kérte fel a KITE Zrt. A leszállított rendszer teljes mértékben kiváltja a korábbi papír alapú ügyintézést, ezáltal csökkentve az üzletág adminisztrációs terheit. A megoldás a munkalap kitöltési funkción túl támogatja az egyes gépek szerviztörténetének, illetve különféle segédanyagoknak a megtekintését, valamint a szolgáltatás hatékonyság és az ügyfél elégedettség mérését is.

tech stack Android 
 
微信图片 20180410161817
 

 

Light Line Lszervizhálózat támogató mobilalkalmazásLight Line R

 

Banner 5

A szerviz üzletág részére sikeresen fejlesztendő elektronikus munkalap támogató mobil alkalmazás tovább fejlesztéseit is az eddigi sikeres közös együttműködésnek köszönhetően az ITware Kft végezte. A további konkrét fejlesztési igények megvalósítását agilis módon, SCRUM módszertan szerint valósítottuk meg.

tech stack Android 
 
微信图片 20180410161817
 
 
 
 
DMSONE Title-min
 
 (http://www.dmsone.hu)
 
Light Line LTeszt AutomatizállásLight Line R
 

Banner 1

Tesztautomatizálási projekttel támogatjuk ügyfelünk iratkezelő rendszerével szembeni minőségi kritériumok sikeresebb teljesítését, valamint előkészítjük a böngészőfüggetlenítési projektjét. A megbízásunk célja: Magyarország egyik vezető dokumentumkezelő rendszerén való tesztautomatizálás alapjainak lerakása, smoke illetve szűkebb regressziós tesztek elkészítése meghatározott folyamatokra.

Az ITware megoldás: A keretrendszer és az automatikus futtató környezet bekonfigurálása a megrendelőnél, dedikált tesztelői csapat biztosítása mind a manuális, mind az automata tesztek megírására, mindezt agilis módszertan használatával.

Eredmény az ügyfélnek: Maximális ügyféligény kielégítése rövid iterációkban, hogy a leghamarabb működő megoldás kerülhessen az ügyfél kezébe. Az eredeti megállapodás 50%-os túlteljesítése a megmaradt költségkereten belül.

 
微信图片 20180410161817
 
 
 
Light Line LÁVHD Elektronikus Aláírás Interface fejlesztésLight Line R
 

Banner 4

DMS One Zrt. meglévő dokumentumkezelő rendszerének ÁVHD Elektronikus Aláírás Interface fejlesztésére kérte fel cégünket.

A feladat tárgya egy azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés szolgáltatás megvalósítása oly módon, hogy az azt igénybe vevő rendszer állítja elő a dokumentumot, azonosítja a dokumentum szerzőjét, átadja ezeket az adatokat a szolgáltatásnak, amely záradékkal látja el a dokumentumot a szerző személyéhez rendelésről, végül elektronikus aláírást helyez el rajta a rendszerhez tartozó kulccsal. Az AVDH proxy SOAP interfész elé rak egy REST interfészt. A meglevő SOAP interfész adott, a REST interfészt ennek megfelelően, illetve az ügyfél igényei alapján terveztük meg.

tech stack SOAP, CXF, REST, Java, Tomcat, SWAGGER, OpenSSL, Maven, Jersey, Junit
 
微信图片 20180410161817
 
 
Vissza