|
|||
|
Az ITware Kft. szakemberei részt vettek a prepaid előfizetések regisztrációjának megvalósításában a Magyar Telekom ATG rendszerén belül. A projekt érdekessége, hogy a Telekom részéről ez a projekt egy SCRUM kísérletként is debütált, hiszen magát az ATG-t a PanDA projekten belül eddig Waterfall módszerrel fejlesztették. Backend logika és RESTful API fejlesztése, ezen felül SOA szervízek integrálása történt. |
||
Oracle ATG, Oracle DB, Spring Webflow | |||
Az ITware szakemberi részt vettek a Telekom új brandjének a kifejlesztésében. A Jazz szakértők a DXC fejlesztő csapat tagjaiként a Telekom mobil számlázó és ügyfélszolgálati rendszer ismeretek és kódok felhasználásával egy vezetékes Telekom CRM és számlázó megoldást alakítottak ki rekordidő, kevesebb mint egy év alatt, amely a Telekom meglévő vezetékes hálózati infrastruktúrájához kapcsolódódik, és a DXC által kialakított front-end és middleware réteggel valósítja meg a szükséges funkciókat. Tesztelő kollégák részt vettek a back-end és a front-end funkciók tesztelésében is. A fejlesztés kisebb létszámmal folyamatosan zajlik. |
|||
Oracle SQL, PLSQL, C++, ProC, Centura Team developer, Java, SCRUM | |||
|
Az ITware 2001 óta jelentős programfejlesztő csapattal folyamatosan részt vesz a Magyar Telekom (T-Mobile) informatikai, szoftverfejlesztési munkáiban, ezen belül is kiemelten a JAZZ rendszer fejlesztésében. Kollégáink a fejlesztések során a tervezéstől az implementáláson keresztül a tesztelésig teljes körű megvalósítást biztosítanak. A dokumentációkat, kódokat a Magyar Telekom szigorú szabványaihoz igazodva készítik el. A szorosan vett JAZZ oldali tervezésen és fejlesztésen túl JAVA programozás, szolgáltatásfejlesztés BEA Integration környezetben, szolgáltatástervezés, Dialogue-os fejlesztési feladatokat is végeztünk. |
||
Oracle SQL, PLSQL, C++, ProC, Centura Team developer, Java, SCRUM | |||
|
Az ITware végezi a Magyar Telekom “Honlapprov provisioning” alkalmazás mailbox kezelő funkcionalitásának fejlesztését amelynek keretében történt az MT Virtualoso rendszerében (HMC) levő mailboxok “M@Xmail/Horde” rendszerbe történő mozgatása. A projekt kivitelezése után is folyamatosan végezzük a “MaX” levelező rendszer selfcare felületének és funkcionalitásának karbantartását és L3-s szintű támogatását. Megvalósított funkciók: postafiókok kezelése, levelezési listák kezelése, több domain-es ügyfelek kezelése, postafiók domain-hoz rendelése, visszavonása (a fent kialakított postafiók módosítása oldalon), levelezési lista domain-hoz rendelése, visszavonása (a fent kialakított levelezési lista módosítása oldalon), felhasználó domain-jeinek listázása, hozzárendelése és visszavonása. |
||
Oracle Database Migration | |||
|
|||
|
Az ITware Kft támogatást nyújt a Magyar Telekom új virtualizált fejlesztési infrastruktúrájához kapcsolódó fejlesztési folyamatok kidolgozásában. A mikroszervizek kialakításánál a tervezők megoldást próbáltak találni az összetett alkalmazások fejlesztésekor jelentkező szervezési problémákra, melyek az egyes komponensek fejlesztési ciklusainak összekapcsolódásából adódnak. A konténerizáció kihívásokat is jelent az üzemeltetés számára, mert az alkalmazások által készített log állományok a konténerek által biztosított szeparáció miatt nehezen elérhetőek, az alkalmazásokon átívelő folyamatok nehezen követhetőek. Ezért javaslatunk két komponens kifejlesztéséből állt: az első a log állományok figyelését és gyűjtését végzi (Agent), míg a másik (Aggregátor) az egyes gyűjtőktől Websocket-en érkező adatokat fogadja, parszolja és kereshető módon adatbázisba menti. Mindkettő Docker konténerben futtatható. A standardizált telepítési folyamat, valamint az egyes csomagok szeparációja új lehetőségeket teremt és megtakarításokat tesz lehetővé a Telekom számára. Előny a vállalat számára, hogy nagyobb hatékonyságot érhet el olyan módon, hogy döntési szabadságot és egyben nagyobb felelősséget ad az egyes szállító csapatok kezébe a saját komponensük fejlesztési és üzemeltetési kérdéseiben. |
||
Microservice, Docker | |||
|
|||
|
Az Mobile Development Management (MDM) és a kapcsolódó Customer Service Console (CSC) intranetes és Self Service Console (SSC) webes felületek a Magyar Telekom Nyrt. ügyfélszolgálati és lakossági munkatársai számra biztosítanak mobil eszköz-menedzsmentszolgáltatásokat önkiszolgáló portál alapokon. Az új bevesztésre kerülő ALU-MDM rendszer kapcsán felmerült az igény a meglévő CSC és SSC konzolok frissítésére és integrációjára az új mobileszközkezelő rendszerrel. Az ITware készíti a Magyar Telekom számára a funkcionalitásban és technológiákban egyaránt megújuló CSC és SSC portálokat, amelyek révén az ügyfelek és ügyfélkezelő munkatársak részére rendelkezésre áll egy-egy olyan felület, ahol egyszerűen használhatják a távoli mobil eszköz menedzsmentszolgáltatásokat önkiszolgáló alapokon. Főbb funkciók: APN beállítások kezelése, Készülékinformációk monitorozása, Távoli diagnosztika, alkalmazásmenedzsment |
||
Java JEE server, client based on Telekom’s Java server, client framework technology (custom JEE), Oracle database | |||
|
|||
|
A Magyar Telekom vállalati üzletága (T-Systems) új, online elérhető önkiszolgáló felületet hozott létre vállalati ügyfelei számára, amelyen keresztül egyszeri belépéssel és egységes környezetben válnak elérhetővé a felhasználók körében népszerű szolgáltatások. Az új portál a számlákkal és az egyes funkciókkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére online ügyfélszolgálatot és chat szolgáltatást is biztosít.Az arculatában és funkcionalitásában is többször megújult szolgáltatás a Telekom online felületein egységes belépési megoldást, valamint harmadik feles szolgáltatásokat kínál a kis és középvállalatok számára. A szabadon konfigurálható ügyfélfunkciók és jogosultsági szintek kényelmes és biztonságos hozzáférést biztosítanak a Magyar Telekom ügyfeleinek, míg az ügyféladatok és kapcsolódó szolgáltatások a vállalat CRM (Siebel) és Billing (Amdocs) rendszereivel integráltak |
||
Java JEE server, client-based Java server, client framework technology (custom JEE and Struts2 client-side server), Oracle database | |||
|
|||
|
A Magyar Telekom tervezett új szolgáltatásának előzetes tesztelésében, az alkalmazás fejlesztésében és a terhelhetőségének szimulálásában nyújtott támogatást az ITware Kft. csapata. Az Okosotthon megoldás lehetővé teszi a háztartásban előforduló különböző elektromosan vezérelhető eszközök távoli irányítását. Pl. hőmérséklet beállítás, redőnyök mozgatása, multimédiás eszközök vezérlése, riasztórendszer kezelés stb. Megoldásunk a Smart Home rendszer back-end szerverének terhelhetőségi vizsgálatát végző megoldást tartalmazta, amelyet a DEV és ITST környezetekben fejlesztve és tesztelve adunk át a megbízó számára. A megoldás lényege, hogy a Smart Home rendszerbe felveszünk dummy gateway-eket a kapcsolódó ügyfél és user adatokkal. Ezen gateway-ek nevében az JMeter eszközben beállított teszt kliens különböző mértékű kliens tevékenységet szimulál egyre növekvő szimulált kliens darabszámmal. A teszt során a válaszidőket (szerver acknowledge) és az elveszett/megválaszolatlan üzenetek számát log-oljuk, amelyből megállapítható, hogy hány kliens kapcsolódása esetén milyen biztonsággal működik a back-end, illetve milyen kliens szám esetén nem megbízható a működés. |
||
JmeterJ Tsung, Erlang, Thor (WebSocket), Node.js, SoapUI, Java, WireShark | |||
|
|||
2010-ben a Magyar Telekom nagy volumenű informatikai átalakításba kezdett. A Pillangó projekt 2010-2013-ban Közép-Európa legnagyobb informatikai projektjeinek egyike, célja a vállalat által használt számlázó és CRM rendszerek konszolidációja. Az ITware, mint a Telekom egyik legfontosabb számlázó és CRM rendszerének fejlesztője, egyike az 5 legnagyobb hazai megoldásszállító cégnek, akik részt vesznek a projekt munkálataiban. Magas szintű üzleti és technikai szaktudással rendelkező kollégáink az üzleti elemzéstől kezdve a tervezésen és megoldásszállításon át a tesztelésig folyamatosan dolgoznak a Pillangó projektben. A konszolidáció végcélja, hogy a korábbi számos, vezetékes és mobil szolgáltatásokhoz kapcsolódó, egymástól külön működő rendszereket egy egységes CRM és számlázó rendszerbe integrálják, jelentősen hatékonyabbá téve ezáltal a Magyar Telekom ügyfélkezelési folyamatait. |
|||
Oracle SQL, PLSQL, C++, ProC, Centura Team developer, Java, SCRUM | |||
|
A Telemátrix (TMX) a Magyar Telekom vállalati ügyfeleinek nyújt mobiltelefonon és alközponti bekötésen alközponti jellegű szolgáltatásokat, rövid hívószám, csoportkezelést, fekete-fehér listák kezelését, biztosítja az üzleti ügyfél előfizetések számláinak megtekintését, valamint online és offline önkiszolgáló szolgáltatások megrendelését teszi lehetővé. Az új TMX, három informatikai rendszer a CSC Vállalati Önkiszolgáló, a Telemátrix ügyfelek nyilvántartása és az Elektronikus Forgalmi Tájékoztató (EFT) összevonásából született. Ennek kapcsán az új rendszer elkészítése során, a Telemátrix szerver és kliens oldali fejlesztései mellett magas bonyolultságú, több rendszert is érintő integrációs és fejlesztési feladatokat kellet elvégezni az érintett rendszerekben is. |
||
JAVA | |||
|
|||
|
A T-Systems Virtualoso szolgáltatások néven új, az irodai és az irodán kívüli környezetben is hasznos informatikai alkalmazásokat biztosít a kis- és középvállalkozások részére is. A Virtualoso szolgáltatások beruházás nélkül, kedvező havidíjas konstrukcióban kínálják a szolgáltatások használatának lehetőségét az interneten keresztül. Fejlesztéseink nyomán integrálásra került a Virtualoso VoiceCenter, a Virtualoso Backup, a Virtualoso SMS és a Virtualoso Blackberry szolgáltatás, valamint 2010 májusában megindult a Virtualoso E-mail, Virtualoso Workplace és a Virtualoso Server szolgáltatások kiajánlása a Combridge és Crnogorski Telekom leányvállalatok számára. |
||
Enterprise Java, Open ESB | |||