- 2015. augusztus 19.
A Docler Holding (Luxemburg) számára a világ egyik legnézettebb oldalán futó chat alkalmazást fejlesztettünk. Az ügyfelek támogatására, a Jasmin support által használt Community Support Chat (CSC) projektjének fejlesztésébe kapcsolódott az ITware.
Első körben feladat volt az összetett üzemeltetési körülmények között működő meglévő alkalmazás kódjának megértése, a hibák elhárítása és a meglévő kód dokumentálása valamint a felhasználói felület átalakítása a hatékony munkavégzés által támasztott magas fokú UX kritériumok teljesítésével. Ezután a fejlesztések során a letisztult UI mellett szabványos telepítési lehetőséget, böngészőtől független (akár offline) működést, logolási és vizsgálati eljárásokat valósítottunk meg.
A munka hatékonysága érdekében külön felületeket alakítottunk ki a felhasználás célja és jogosultságok alapján, a funkciók és a kezelés így áttervezésre, egyszerűsítésre vagy optimalizálásra kerültek. Szintén megvalósult, hogy egy keretrendszerben egységes munkafolyamatban kezelhető és követhető a forrásállományok fordítása, tesztelése és kitelepítése. A nemzetközi környezetben, Scrum módszertan szerint zajló két országon átívelő munka végeredményként egy stabil, a folyamatos munkarendű támogatások ügyfélközpontú, hatékony megoldása valósult meg.