- 2010. december 17.
Elkészült a digitális földhivatalok koncepcióját éjjel-nappal támogató TakarNet24 szolgáltatás telefonos ügyfélközponti rendszere. Az új megoldást - amelyet hamarosan a nagyközönség is megismerhet majd - szintén az ITware készítette, amely cég korábban a hálózatfelügyeleti alrendszer fejlesztője volt.
A Földmérési és Távérzékelési Intézet (FÖMI) 10-15 operátor munkáját kívánta megkönnyíteni az új rendszerrel, amellyel szemben fontos elvárás volt, hogy az igények növekedésével könnyedén bővíthető legyen. A szolgáltatás Linux operációs rendszer alatt, Asterisk szoftverrel és Digium ISDN kártya használatával a rendszerhez bekötött IDSN vonalakon keresztül egyidejűleg akár 24 párhuzamos beszélgetést is lehetővé tesz. A call center strukturált menürendszere segítségével az ügyfelek tájékoztatást kaphatnak az általános információkról, különböző témákban kérhetik operátor kollégák segítségét, illetve ha szükséges, akár üzenetet is hagyhatnak. Mindezen igényeket az operátorok a saját számítógépükre telepített kliens szoftver segítségével szolgálják ki, míg az ügyfelekkel a számítógépre csatlakoztatott mikrofonos fejhallgatóval kommunikálnak. Minden telefonos munkatárs saját rövid hívószámmal rendelkezik, amelyen keresztül könnyen hívhatják egymást, illetve azonnal továbbíthatják az ügyfél hívását a megfelelő kollégához.
"A stabil, megbízható call center rendszer kialakítása mellett fontos feladatunk volt az egyedi igényeknek megfelelő weben is elérhető statisztikák bemutatása is." - mondta el Dankó Sándor, az ITware ügyvezető igazgatója. "Ezen adatok birtokában folyamatosan ellenőrizhető a telefonos ügyfélszolgálat működése, beleértve az egyes vonalak terheltségét, a vonalak átlagos foglaltsági szintjét, a beszélgetések időtartamát, de még azt is, hogy melyik operátor mennyit dolgozott a vizsgált időintervallumban." - fűzte hozzá a jelentős tapasztalattal rendelkező számítástechnikai rendszerfejlesztő vállalat vezetője.
A FÖMI részére készített telefonos ügyfélközpont a korábban elkészült rendszerfelügyeleti alkalmazással közösen biztos hátteret nyújt a TakarNET24 szolgáltatás részére. A jelenleg használt alközponti funkciókat kiegészítve egy rugalmas és megbízható megoldást jelent az ügyfélszolgálati hívószámra érkező hívások kezeléséhez.
Az alkalmazásfejlesztéssel kapcsolatos további információkért forduljon az ITware munkatársaihoz a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy a +36(1)4630620 telefonszámon!